Gzm23 İlk gebeliğimde 32/33 haftamda bebek hareketsizdi diye onu merak edip hastahaneye gittik orda başka şikayetlerim sorulduğunda kaşıntı şikayetimi söyledim hemen aç karnına kan tahlili istediler öyle çıkmıştı. Aslında şikayetlerim çok öncesinde vardı 24/25 haftamda başlamıştı sanırım. Maalesef doğum doktorumun ihmalkarlığıydı. Benden hiç kan almadı şikayetlerimi bile sormuyordu. Ee sen niye söylemedin diyecek olursan haklısın ama hamilelik işte herşeyi unutu veriyor insan. Ve Bunda da iki haftada bir kontrolllerim yapılıyor ve her gittiğimde kan alınıyor tekrar çıkarsa erken tedavi uygulansın diye. Gelişme geriliği derken kilo bakımından mı? Eğer öyleyse hiç takma benim kızımda bu hastalıktan dolayı anne karnında gelişimini 32/33 haftada durdurdu 2480 gram doğdu. Ama çok şükür sağlığı yerindeydi diye küveze de alınmadı 😊 korkma inşallah birşey olmaz çok şükür ki az bir zamanın var. Sana tek tavsiyem evladına bol bol dua et. Ve sakın kontrollerini aksatma. İster normal doğum olsun ister sezaryen onu hiç düşünme sen yeterki evladını kazasız belasız kucağına almayı düşün ona odaklan 😊