Anneoluyorummmm Şuan hıçkırıyoruz ona uyandım 🥰 maşallah oğluşuma sizn ne durumda hıckırmalarınız gün de 3-4 kere yi buluyor bizim başlayınca da 3 dak sürer 🙏 34+4 haftalığız🙂
Sinoooom Anneoluyorummmm hıçkırığa uyanıyorsunuz ne güzel bizde daha uyuyamadık oğlan içerde dönüp duruyor 😂
Anneoluyorummmm Mucizemiizz bebeğim baş aşağı pozisyonda alt kısımlarda hissediyorum saniyelik aralıklarla bildiğiniz atıyor karnımı acıyorum karnımdanda anlaşılıyor attığı çok güzel bir duygu🙏
Anneoluyorummmm Mucizemiizz Evet ama damar atmasından 1 ve ya 2kat daha güçlü atıyor seğirme gibi düşünme
Fatoo33 31 haftadayız bizdede günde en az 3 kez :) birde uzun sürdümü sinirleniyor kızım sanki tekmeler başlıyor acısını benden çıkarıyor 😂
Anneoluyorummmm Mucizemiizz Ama sizin haftanız daha küçük onlar bebeğin harektleri olur kıpırdamalar, benim 30. Hafta itibariyle başlamıştı hıckırıklar, tabi doktorunuza sorun bakalım hıckırık olurmu bu haftada diye
Anneoluyorummmm Sinoooom Ay maşallah diyin kac gecedir uyuyamıyorum bu gün biraz uyuyordum ki hıckırığa uyandım 😂 yoksa bende fenalardayım🙂
Sinoooom Anneoluyorummmm MaşALLAH 🧿 🤩 30+4 şükürler olsun bir ağrımız yok ama benim bekarlıktan gelen geç uyuma sorunum var tamamen keyif ama uyumak istiyorum olmıyor 🤦🏻♀️
Anneoluyorummmm Sinoooom Bir de diyorlar bol bol uyuyun ama elimizde olmuyor ki 🤭 Bebişler şimdiden hazırlıklara girdi benceeeeee 😂
Sinoooom Anneoluyorummmm rahatlık bazen batıyor sanırım o hesap 😬😬 bu oğlanlar bir doğsaydı yine severek uyumazdık hiç değilse 🙈🤩
Anneoluyorummmm Sinoooom Bence de 😍 Beşiğine koyunca bile uyumak istemez insan ya gözlerim onda olur uyuyormu napıyor rahat mı iyi mi 😍 az kaldı son günlerimiz inşallah 🙏
Anneoluyorummmm Sinoooom Benim bebeğim tombik birşey olacak, doktorum normal doğum yapamazsın dedi , ama ben de istemiyordum normali zorunlu sezeryan olacakmiş bu hafta perşembe günü gidiceğiz bakalım 😍🙏 bende heyecanla bekliyorum günümüzü öğrenmeyi👣🙏
Sinoooom Anneoluyorummmm bende sezaryan istiyorum ☺️ En son 28 de gittim muayene haftasına göre iyidi kilosu ve 33 haftamda gideceğim bana da gün verirler İnşALLAH ilk gebeliğim 😍 kilosu İçin yediğin şeyler varmı 🤩
Anneoluyorummmm Sinoooom Şöyle söylim bak özellikle yemedim ama bilinçli beslendim hep süt protein bol sebze meyve 😇 ama düzenli yani 1 gün 2 gün yiyip değil
Sinoooom Anneoluyorummmm bende düzenli besleniyorum ve dediğiniz şekilde son gittiğim de oğluşumun kilosu güzeldi 2 hafta var şimdi gitmemize o zamana kadar İnşALLAH daha iyidir 🙈