Emine003 Şimdi ben nasıl yatıcam bana bi akıl verin 😅😅 şimdi sağ böbreğimde büyüme varmış bu yüzden sağıma yatmak yasak sırt üstü zaten yatamıyoruz sol omzuma dün birden yatarken damar damar üstüne bindi ve soluma yatınca sol koluma parmaklarima kadar ağrıyo sol omzum da üstüne yatınca baya bi acıyo bu yüzden sol tarafıma da yatamiyorum şimdi ben ne yapsam gece gece bunu düşünüyorum 😂😂
Derininannesi_ Emine003 ay sorma sağ omzum çürüdü resmen o kadar ağrım var ki su saat oldu uyuyamıyorum
Hatice_gzr2505 Emine003 sol omzuna masaj yaptır eşine walla bende de olmustu o damar meselesi masaj yaptırdım rahatlayıp uyutuyor 😊 inşallah sende de işe yarar
Emine003 Deletedmom72728 kız birde rahim ağzı kısalması var oturmak ta sakıncalı doktorum elinden geldiğince uzan diyo 🤣🤣🤣🤣 ben kendimi tavana asmayı düşünüyorum havada uyumayı 😅😅
[silindi] Hafif belden kirarak uzan, basinin iki yanina yumusak destek yastik koy, tv yi ac ekrani ve sesi kis, yavas yavas dalarsin uykuya. Bu sekilde uyumak bel ve boyun agrilarina da iyi gelir🌸
Emine003 [silindi] ayy canım benim çok sağol düşüncen için inşallah uyicam bakalım inan nasıl ne yapacağımı şaşırdım 😅
Emine003 Deletedmom72728 bugün ultarasonda tam 25 haftalik çıktım canım son adet tarihine göre 24+5 🤗
Emine003 Hatice_gzr2505 eşim bugün masaj yapayım demişti canım da ben daha kötü olursa diye yaptırmamistim teşekkür ederim kuzum inşallah yarın artık adam uyudu valla 😅
Bkyya Emine003 güldüm istemsizce hakkınızı helal edin 😁 annelik çok kutsal lafını dibine kadar yaşıyoruz Allah hepimize güç kuvvet versin inşallah
Emine003 Bkyya valla bende güldüm canım ne demek helal olsun 😅😅 valla sapıttim nasıl yatacagimi 🤣🤣Amin amin canım inşallah 🤲 ANNELİK işte 🌺🌺🌺
Emine003 Derininannesi_ sabret biraz daha canım geçer inşallah az kalmış 38 de doğsa 8 haftacik kalmış 🤗🥰