Bir sürü doğum hikayesi okudum burada en sonunda kendininkini yazmak nasip oldu. her doğum ayrı bir hikaye ..🍀Hamileliğin basından beri normal doğum istiyordum sezeryandan her zaman korkmusumdur iğne olsun karnını yaracakları düşüncesi olsun her gece ya sezeryan olursam diye düşünüyordum resmen ve basıma geldi😂Bizim 34. Haftadan beri suyumuz azalmıştı fakat doktorum kritik seviyede değil bu bizi götürür diyordu.37.haftada çatı muayenesi oldum doktor normal doğuma uygun dedi.Beklemeye başladık 39. Haftada sancılarım çıkmaya başladı nst da ama ben pek hissetmiyordum açılmama baktı hiç yok bebeğin kafası bas geliş ama tam olarak oturmamış dedi bas çatı uyumsuzluğu sanırım .Bekleyecektik 2 günde bir gitmeye başladık son gidişimizde 40+0 da nst de sancı hiç çıkmadı .bir gün önce çok fena ishal oldum doğum belirtisi diye düşünmüştüm 😂Neyse doktor ultrasona bakınca hiç su kalmamış bebeğin bu gün doğması lazım dedi açıklığına bakalım biraz varsa fitil ile açarız dedi doktorum suni sancı pek tercih etmiyor.Baktı açılma 0.2 saate sezeryan dedi😱😱😱Hemen eve koştuk eşyalarımız hazırdı zaten aldık geldik hemen aldılar beni ne olduğunu anlamadım ama aşırı korkuyordum.Ameliyathanede herkes beni sakinleştirdi belden yapılan iğneden çok korkuyordum ama asla acımıyor karıncalanmaya başladı vücudum sonrasında bir şey hissetmedim doktorum geldi bana şarkı açtı 3 -4dk içinde oğlumun sesini duydum🙈👶🏻Hemen temizleyip bana gösterdiler öpüp koklaştık 👶🏻🧡Sonra beni diktiler mi naptılar bilmiyorum artık 15 dk filan sürdü 😂hemen odaya götürdüler oğlum da oradaydı 🥰sezeryan olurken bi şey hissetmiyorsunuz acı ağrı korkulacak hiç bir şey yokmuş sonrası biraz zor sadece .Hastanedeyken de sürekli ağrı kesici iğne yaptıkları için ağrım olmadı evde biraz zorlanıyorum şu an oğlum 02.03 de doğdu 🧡Allah herkese güzel doğum nasip etsin🧿 illa normal diye tutturmamak gerekiyormuş önemli olan sağlıkla kavuşabilmek 🙏Sorunuz varsa alabilirim baya uzun olmuş 😂😂😂😂