10 hafta 6 günlüğüm 5 mart itibariyle. Eskiye kıyasla çok daha fazla ve daha şiddetli sancı oluyor alt karnımda. Tabii ki dayanılmaz bir şey değil ama eskiye oranla fazlalaşması tedirgin etti. Normalde rahmin büyüdüğü için ağrı sancı tarzı şeyler olduğunu biliyorum, yaşıyordum da ama artması normal mi hafta ilerledikçe? Biraz da tedirgin olmamın sebebi uzun yol gittim biraz da fazla yürüdüm. Bunun bir zararı olur mu diye..
Doktor kontrolüm var inşallah 2 güne ama içimi rahatlatmak istedim aklıma takılıyor ister istemez
Ay bide hazır yazmışken aklıma geldi. Belimin epey altı kalçama çok yakın hatta kuyruk sokumunun hemen üstündeki kemiklerim çok ağrıyor özellikle yataktan veya oturduğum yerden kalkarken bir müddet bükük kalıyorum acıdan bu neden olur yaşayan bilen var mı?