Nidasennn Kızlar adete 2 gün var Testimde 2 dk içinde beyaz çizgi oluştu sizde böyle bı durum yaşayıp pozitif gören varmı ,🥰
_almirasmom Nidasennn en ıyısı adet donemınızden 2 gun gecınce kan verın .. ben adete 5 gun kala silik cızgı gordum 1 mart adet gunum olmadım kan verdım beta 118 suan 3-4 haftalık :)
KADER743 Nidasennn oldu o gebeliğin çok yeni olmasından dolayı oluyo bı haftaya beklet onu tekrar yap sonra kan testi yap hayırlı olsun şimdiden 😊
mom130 Nidasennn beyaz olması negatif. Sonradan kirmizilasacak diye bişey yok. Bazı testlerde öyle çıkıyor bende çıktığı oluyordu. Hamileysen koyulasip denk gelenler var. Böyle bi algı olusmasin