Aysila-1 Ne güzel kızlar ben iştah nedir acıkmak nedir unuttum mide yanmasından bulantıdan resmen kusmamak için ve de bebiş aç kalmasın diye yemek yiyorum. Sizlerin son haftalar mide nasıl kabul ediyor böyle iştahı imrendim yani :)
kahvesever__ Aysila-1 ilk 4 ay çok çektim bende çok midem bulanıyordu hiç birşey yiyemiyordum ama şükür düzeldim valla inşallah 🙏 senin ki de düzellir