sedakalin akıntın oluyor dimi ? Beyaz kıvamlı olabiliyor yada sızıntı gibi ben doktoruma sorduğumda normal dedi hatta bende yanma batma hissi vardı kasık ağrım çok oluyordu kontrolde bi sıkıntı yok dedi . Tabi her hamilelik ayrı muhakkak doktoruna gidince sor yaşadığımız herşey önemli bebek içinde kendimiz içinde 😇