benimde ilk bebeğim.. bize teyzeler , anneanne , hala , yengeler vs çok hediye olarak giysi alacak. o yüzden ben çok yüklenmiyorum giysi almaya.. bebek de gürbüz mü doğar yoksa zayıf mı bilemiyor tabi insan.. mesela ben baya kilolu doğmuşum 🙈🙈
şu ana kadar neler aldın derseniz;
0-3 ay için çıtçıtlı zıbın, patik, çorap,bere,pijama takımı
3-6 ay için çıt çıtlı zıbın ve patikli alt , pijama takımı
6-9 ay için hırka, kazak
bir de eşim çok beğendiği için 6-9 ve 12-18 ay için kaban, kazak, eşorfman takımı aldık.
ayrıca biberon, emzik, bakım ürünleri, battaniye, nevresim takımı alındı.