Rahim filmi çekiceğin yer cok onemli. Ben ilk önce incirli de bilson da cektirdim ogun cekilmek zorundaydim makinalar eski ve kötüydü çok agri cektim üç gun boyunca kanamam oldu ve sancim oldu. sorun olmasina ragmen de raporu yanlış yazmislar hicbir sorun yok diye ama rahim filmine bakinca sorun oldugu anlaşılıyordu. ( tabi biz anlamiyorduk pek sonradan anladik )Doktorum da o zaman ki filme bakmayıp rapora bakti ve sonuc bir senem bosuna gitti. Baska doktora gittim filme baktigi gbi sorun oldugunu anladi ameliyat gecirdim sonra bahcelievler betotom da cektirdim. Son teknoloji alet kullaniyolar ne agri ne sanci hic bisey hissetmedim ve sonrasindada bi sorun yasamadik. O ayda hamile kaldım zaten