Mrvkyra Kızlar merhaba 35+3 teyiz tam emin değilim ama sanki sızıntım var ayırt edemiyorum belime karışık karın ağrım var ilk gebeliğim olduğu için doğum sancısı mı ayırt edemiyorum başına gelen yada fikri olan var mu sabaha kadar beklemeyi düşünüyorum ama
Esma_kablan1 Mrvkyra bende de başladı sanırım sırtımda ve göbeğimin alt kısmında çok az bişeyler hissediyorum 4 cm açılmam var sancım da yok suyum da gelmedi
Yagiloto Doğum ağrısıysa sabaha kadar dayanabileceğini sanmıyorum belli eder o kendini yoğunlaşır amaa sızıntım var derken suyunmu geliyor eğer öyleyse bi doktorunu ara yada acile git
Mrvkyra Yagiloto yoğunlaşmadı ağrılarım hafif ama evet amniyon sıvısı sızıntısı mı diye korkuyorum çünkü hep ıslak iç çamaşırım
Mrvkyra Yagiloto gittim 2 cm açılmam vardı ama gelen suyum değilmiş şuan bekliyoruz bakalım eve geldik uyarıcı istemedim daha günlerime var diye hayırlısı ile artık bakalım
Yagiloto Mrvkyra İnşAllah sağlıklı sıhatli alın bebeğinizi kıcağınıza güzel haberlerinizi bekliyorum 🤲