Busra2013 çok sağ ol canım benim amin. Rabbim sana da sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. 38+0 3700 gr doğdu. Bel iğnesi damar yolu açma acısından daha daha az acıttı. Sadece minicik iğne battı çıktı gibi hissettim. Dikislerim hiç ağrımıyor ama ara ara karnımın içleri acıyor sanirim organlar yavaş yavaş kendini topluyor. İlk yuruyusum doğumdan 5 saat sonra oldu. İlk kalktığımda karnımın sol tarafında yanma hissettim. Dümdüz karşıya bakarak kalktım. Yürüdükçe o yanma hissi de gitti. Sonda ise ameliyat esnasında uyuşunca takıldı ve ameliyat bitince hemen çıkarıldı. Ben duymadım takip çıkarırken. Sadece doktorum sondayı taktik dedi. Çıkarınca da çıkardım dedi ordan biliyorum söylemese haberim olmazdı. Nabız ve tansiyon devamlı ölçülüyor ameliyat anında. Ters bi şey olursa müdahale ederler