Kizlar ya 23+2 haftalığız,oğlum bazen karnımın bir tarafına baskı yapıyor ve karnımin bir tarafı şişiyor dışarıdan belli oluyor ve hafif aciyor gibi,sanki ayagi ile itiyor hatta o an karnıma bakıyorum bir taraf şişmiş kucuk top gibi şekli değişiyor snra düzeliyor,normal mi acaba bu durum ya