Nazlimom Anne1010 benim bu sefer fazla cıkmıstı antibiyotik başlatti cok şükür geçti değer cok değilse toz veriyor suyun içine atip içiyosunuz yatarken
Villanelle Kanda lökosit bulunur zaten. İdrar testinde pozitif ise enfeksiyon olabilir. İdrar kültürü vermelisiniz
Hayat_Recep3480 Villanelle benim idrarda çıkmıştı bir haftadır antiyobitik içiyorum pazartesi günü tekrar gidicem