Aynur47 inanirmisin 2010 yılında kızım doğdu ilk gebelik hergun akşam yürüyüş yaptım hiç aksatmadim.korkutmak istemem ama inanılmaz zor dlbir doğum oldu suyum geldiğinde sıfır acilmam vardı gerisini sen düşün.sonra 2014 oğlum doğdu ne spor ne yürüyüş hiç yapmadım sadece 39 haftaliktim annemlerde eve yürüyerek geldim o gece sancım başladı sabah dokuzda doğuma gittim öğlen birde çok kolay bir şekilde oğlumu kucağıma aldım.simdi yine 33 haftaligim evden dışarı hiç cikmiyorum.Burada doğum için yapılan şeyleri okuyunca şaşırıyorum.herseyin bir vakti bir zamanı var kendini yıpratmaya parçalamaya gerek yok ki