Leyla_47 Benimde ilk gebeligim boyle bi durumda ne yaparim diye düşündüm. Tecrubeli olanlar gitme demis hakli olarak baslarindan gecmis çünkü ama ben giderdim🥰🤣 en azindan bi bakarlar açıklığa bilmem neye su durumuna nst ye baglarlar sancin baslayinca gel derler en azindan evde sancini daha rahat beklersin ama obur türlü her gelen damla suda sanki bebege bisey olacakmis gibi hisseder tedirgin olur gerilirsin yani gerilirdim ben. Rabbim sağlıklı shatli kucaginiza almayi nasip etsin bi avazda bi nefeste ikinizide kurtarsin🥰🥰🥰🥰🧿🧿👶🏻