Boniboncuk Pakizeilhan bioderma kullanıyorum çok memnunum Renkli olanını kullanıyorum cilt makyajı yapmama da gerek kalmıyor
Baldandamla Ozgennnnnn Bende bunu almak istiyorum da koyu geldi diye çok söylemişler ben aslında esmerim ama açık renkte herhalde çok siritir siz hangisini kullaniyorsunuz
Ozgennnnnn Baldandamla bende açık tenliyim evet biraz koyu kalıyor rengi ama normal nemlendirici ile karıştırıp sürüyorum ya da güneş kremini boca etmezseniz yüzünüze çokta abartı durmuyor bence ☺️