Bize ikiz olabilir denmişti kan tahlilinden sonra. Biz ikiz olup kiz olsaydı kendi ismimize uydurmuştuk. Halil ve ebruya uygun hilal ve duru koyacaktık. Sonra da tek olduğunu öğrenince hilal koyacağız. Eşimin çok hoşuna gitti. Sizde kendi isminize yada eşinizin ismine uydurabilirsiniz.