Meryy10 Kızlar bebişi sağda hissedince erkek diyorlar ama kızı olupta sağ tarafında attığı veya bebişi sağda duran oldu mu🐣
Amineberra Meryy10 yaa genelde duyduğum herkes solda olunca erkek sağ da ve orta da olunca kız yakınlarımdan bahsediyorum
La_Liberte Meryy10 bana da hep derlerdi ilk haftalarda sağdaysa erkek soldaysa kız diye. Görümcem soruyordu ani hareketinde hangi taraftan kasığın ağrıyor diye 🙈 ama inanın hiçbir doğruluğu yok 🙈
Meryy10 La_Liberte tabi ona bakarsak benim ani kalkışlarımda sol ağrıyordu ama şimdi sağda hissediyorum 😂
La_Liberte Meryy10 ya benim oğlum sağa yakındı diye hatırlıyorum emin olmamakla birlikte . Bu gebeliğimde sağdan yumurtladım bebek tam solda. Kız olursa kafamda deli sorular🙈 şaka bir yana hiç alakası yok tabi bilimsel olarak ☺️
Annesn_123 İyi geceler anneler ❤️❤️❤️Bana da tahminde bulunabilir misiniz?bebeğim 10 haftalık şimdiden teşekkür ederim🥰🥰