Betlmrt Güzel anneler merhaba Ben forum a göre 39+1 haftalık hamileyim bugün kontrolüm varsı dr 37+3 haftalık ama bebrğin gelişimi 39 haftalık dedi işim olunca hemen çıktım ben anlamadım normalde hesap son adet tarihine göre hesaplanmıyor mu bi bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi
Meryem34 Betlmrt benimde başıma geldi bu uygulamada ozamanlar 18 di doktor bana 19 haftalık demişti ve hep aynı gidiyordu sonra ne oldu anlamadım 😇
Diclemahmut bu uygulama günü gününe söylüyo zaten benim doktorumun söyledigiyle birebir ayni bence doktorun yanlisi var canim
Betlmrt Meryem34 Diclemahmut Arada bir devlete gidiyorum uygulamayla o dr söylediği aynı ama özelde doğum yapıcam ordaki dr inatla 2 hafta geriden söylüyor
Meryem34 Betlmrt bilmiyorum da bende özele gidiyorum ve aile hekimine ikisi de aynı gidiyor 😊 bidaha ki muanede bakıcam suan 22 olduk ikisinde aynımı bide makinede yazıyor ya ona göre diyorlar
Meryem34 Betlmrt ozaman onun hesabı veya Makinesi arızalı bende ikisi aynı telde ki bi anda geride kaldı 😊