Merhabalar hanımlar. Gebelik şekerim var insülin kullanıyorum. Haftaya cuma sezaryenım var. Doktorum sezaryenden önce şekeriimin olduğunu belirtmemi ve ona göre serum bağlıcaklarını söyledi. Ne farkı var tam olarak soramadım tam cıkarken söylediği için . Bu pazartesı son muanede etraflıca sorucam. Sorum şudurki gebelik şekeri olup doğum yapanlar ne gibi farklı şeyler yapıldı o anda . Dikkat etmem gereken bişey varmı? Bebekte ve bende mesela doğum anında . İlk doğumum biraz endişe var 🌸