@“Carpedym” bence de test yapmalısın,benim en büyük belirtim göğüslerimdeki herzamankinden çok daha şiddetli ağrı ve hassasiyet olmasıydı, adetime bir gün kala yaptım ve çok silik ikinci çizgi çıktı😊aynı gece ilk kan tahlilinde beta 95, 4 gün sonra 592 ydi. Hala kontrole gitmedim randevuma bir hafta var ve herşey yolunda gidiyorsa inşallah 5+6 yız ❤️