14+2 benim de arada sızlıyor canım yanıyor. Asermeden kaynaklı değil bence ateş gibi yanıyor dokundugumda Sanirim farketmeden büyüyor göguslerimiz. Bir de soğukta acaip sızlıyor öyle böyle değil hemde ağlatacak derecede sızlıyor. Sıcak tutmakta fayda var