Hirakus25 Mrb kızlar 3.kere sezeryan olcam biraz endişelerim var olan arkadaşlar vardır illaki öneriniz var mı nasıl geçti öncekilere göre nelerde zorlandınız?
Sinem_20 Hirakus25 canım valla hiç birseyde zorlanmadım 1. Zordu 2.ve 3. Kolaydı korkacak hiç birsey yok ben 11 gün sonra 4. Yü olucam🥲
alcang Hirakus25 bende 20 gün sonra üçüncü sezaryenimi olcam inşallah diğer ikisi kadar kolay geçer 🤲🏻 Sizde inşallah kolay bi şekilde atlatırsınız ve sağ sağlim kavuşursunuz
Naile_7732 Hirakus25 ilk sezeryanım 12 aralık 2019 ikinci 27 ocak 2021 oldu sımdı üçüncü 21 haziran 2022 olacak ınsllh ama cok korkuyorum hepsı üst üste oldu aralarında cok yas farkında yok
newbabyno2 Sinem_20 Merhaba 3 sezeryanınızda kaç yıl arayla oldu yanı cocukların kaçar yaşlarındayken hamılelık yasadınız
Sinem_20 N06 2 defa spinal(belden) 1 defa uyusmadigim için genel oldum kesinlikle spinali öneriyorum genelde baş ağrısı çok oluyor uyusmadigin içinde hemen ağrılarını hissediyorsun
Selin80 Benimde 3. Hamileligim korkulqr başladı son 24 gun gebelik sekerim var 3. Sezeryem kac haftalikken alındı acaba sizin kizlar
Nermin3419 Sezeryan olanlar bende çok korkuyorum nasıl oldunuz acaba ? Çok zormu bi sorun oluyormu karın içi yapışıklıklar olabilir dedi sezeryan da sayı artıkça riskde artıyor dedi benim en son doğumumla arası 10 yıl var