HaticeTutkun Arkadaslar gorumcem isvicrede oturuyo ordan gelirken almak istedigini soyledi zoom marka resminide koyacagim sizce nasil bir urun kullananiz var mi? Orda 400frank (6bin tl ) olan urun burda 16bin tl ayrica
ElifT816 HaticeTutkun başka model yok mu? Bebeklerden birini görürken diğerini görememek ve aradaki mesafenin açık olması sıkıntılı bence…
Bahar1508 HaticeTutkun bence cok güzel ben bayıldım birim olarak da bakarsan orda 400 birim bizde 16.000 birim yani Türkiye hep pahalı hep pahalı
Nil2736 HaticeTutkun ben beğeniorım bunu. Prego ile bunun arasında gidip geliyorum. 6bin hiçbişe. Bence asla kaçırma al
HaticeTutkun ElifT816 iki sistemde travel istenilen sekilde ayarlanabiliyo ister bebekler birbirlerine ister ikiside disa donuk ister ikiside anneye donuk
HaticeTutkun Bu arada ikizlere hamile degilim suan 11aylik bebegim var ve 26 haftalik hamileyim yani yeni bebesimiz dogdugunda 14aylik ve yeni dogan iki bebegimiz olacak allah nasip ederse ikiside kucuk birer yas gibi bisey olacak aralarinda
HaticeTutkun Bahar1508 ayy sormayin bi bebek arabasi almaya kalksak aylarca taksit oder olduk adamlara koymuto bile
Bahar1508 HaticeTutkun He valla hic sorma eşim asgari ücretin cok cok üstünde para kazanmasına rağmen yine de ne keyfimizde yiyip içebiliyoruz ne kendimize ne de bebeğimize keyfimizce bir şeyler alabiliyoruz her şekilde zor bi hayat yani allah herkesin yardımcısı olsun 2-3 çocuklu aileler ne yapıyorlar öğrencisi olanlar ne yapıyorlar hic tahmin bile edemiyorum
HaticeTutkun Nil2736 pregoya bugun bende gezerken rastladim aslinda burda cok pahali orda varmi nedir fiyati bilmiyorum ama biseyde diyemiyorum mahcup oluyorum boyle buyuk seyler alininca bide taa orlardan ucukla falan zahmet olacak diye ama gorumcem saolsun yigenleriicin elinden gelenin hep fazlasini dusunmustur
3oglanannesi HaticeTutkun ikizlerim de çok almak istedim fiyat yüksekti üye olduğum bi grup var Facebook ta orada kullanan anne çoktu hep övgüyle anlatıyorlar dı maddiyat ıö yetse kesin alırdım
HaticeTutkun 3oglanannesi insallah bizde memnun kaliriz insan herseyi dusunuyo ufak bebekle kaldirimdan kolay cikar mi otobuse kolay binilir mi her asansore uyar mi cok agir midir gibi gibi bi ton sey var aklimda suan ogluma kullandigim araba o kadar agir ki tek kaldirmam mumkun degil o yuzden endiseliyim bakalim
3oglanannesi HaticeTutkun ikiz araba illaki ağır oluyor benimki yanyanaydı avm asansörü hastane asansörü çoğu apartmanın asansör ü hep sığdı otobüse hiçbir ikiz arabasıyla binemezsin zaten tramvay kullandım ben araba vardı bide attık bagaja götürdük gittiğimiz yere ikiz arabası her türlü külfet tek arabayla kıyaslamayın