aksu5334 Melisakplnn yatmasan daha iyi kan akışı için ama şöyle de bişey var bi zaman sonra yatamicaksın zaten rahatkrn yat😅
Sumeyyeerdem Melisakplnn daha küçük olduğu için bebek herhangi bi zararı yok diye biliyorum ama ilerleyen dönemlerde özellikle sola yatmaya özen göstermelisiniz
Melek1111 Melisakplnn bebek ileride isteseniz de sizi sırt üstü yatırmıyor sancı oluşuyor hemen mecbur sağa sola dönüyorsunuz .Şimdilik bebeğiniz size fırsat verdiği sürece sırt üstü yatın .Birşey olmaz Allah’ın izniyle
caganin_annesi Haftaya kadar sırt üstü de yüz üstü de yattım. Yatabildigin kadar yat bir yerden sonra yaramayacaksın zaten.
Melek141120 Canım karnın çıkıp bebek baskı yapana kadar uyuyabilirsin zaten doktorun seni uyaracak zamanı geldiğinde. Ben hep yüz üstü ve sırt üstü uyudum 24. Haftaya kadar
SunnyG Sola yatmak bile zorunlu değil. Yat şu an sıkıntı olmaz. Ben 21 haftalığım hala yüz üstü yatıyorum bazen geceleri. İnsan uyurken müdahale edemez ki