gunesbyz19 Arkadaşlar 20+5 hamileyim bu iki üç gündür karnım çok sert nedenini biliyor musunuz ya da yaşayan var mı? Korkmalı mıyım?
bebekveannesiii Ebrucm @gunesbyz19 canım bebek toplanıyorsa bende de oluyordu doktor gayet normal demişti. Burda bı sürü post okuyup sabahın köründe acile koşmustum nedenini bilmediğim için… Yok erken doğum yok plasentadan ayrılma yok rahim ağzı kısalması..daha neler neler…. Arkadaşlar korkmayın hiçbisey olmuyor. Doğum için bebek kendini hazırlıyomuş bazılarında 22. Haftadan sonra oluyomuş kimilerinde ise daha erken başlıyormuş. Yanlış bilgilendirmek istemem elbette bı terslik varsa doktor söyleyin mutlaka gidin ama benim doktorum böyle demişti. Sola dönerek uzanıp dinlenmeyi deneyin geçer en azından bende öyleydi 🙂🌺
Handecik Aceba gaz olabilir mi bende 20.haftadayım karnım 14. Haftada belirmeye basladı gebelik öncesi cok zayıftım gobek bolgemde yağ yok hiç yani yumusak değil sert hep ama özellikle aksamları gaz ve şişkinlikten daha bir sert oluyor
gunesbyz19 bebekveannesiii eşim şehir dışında iki üç gün sonra gelir ne olur ne olmaz diye doktora götür beni derim daha ilk olduğu için tecrübesizim korkuyorum da haliyle
bebekveannesiii gunesbyz19 aynı ben de öyleyim ilk bebek herşeyden korkuyorum bide bı düşüğüm var herşeyde hastaneye koşuyorum 🙄 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah