Valla Gaziantep de iki kere gittim kadın doguma Suriyelilerden muayene zor girdim doktor bebeğimin kilosunu demedi elime bi usg bile vermedi antepde kadın dogum hastanesi malesef Arabistan olmuş durumda ve erkekleri kesinlikle almıyorlar kalabalık diye ama insan eşine de ihtiyac duyuyor gebelik hassas bi dönem çünkü özetle tavsiye etmiyorum 😑