Arkadaşlar 20. Haftaya kadar karnım belli değildi çoğu kişi hamile olduğumu anlamıyordu bu hafta çok hızlı bir büyüme yaşadım. Karnım sanki 7 aylık. Daha önceki hamileliğimde böyle olmamıştı. Yemek yemek bile zor geliyor bu 4 ay nasıl geçer. Böyle birşey yaşayıp düzelen var mı acaba