5 haftalık hamileyim doktora gittigimde alttan ultasonla baktı keseyi gördü ama kese sezeryan yerine çok yakın dedi ne demek diye sorduğumda net cevap vermedi kalp atışını duymamız gerekiyor dedi hiç böyle bir şeyle karşılaşan oldu mı zamanla yukarı çıkabilir belki dedi birde öksürürken sağ kaşığımda agrı oluyor normal zamanda böyle sıkıntım yok başına böyle bir durum gelen oldu mu