Batikonu gazlı beze döküp temizliyordum, pedimi de sık değiştiriyordum. Kuru kalması da çok önemli. Allah yardımcınız olsun, normal doğum dikişi iyileşene kadar eziyeti oluyor maalesef ama iyileştikten sonra hiçbir hassasiyeti kalmaması çok iyi oluyor. Geçecek güzel anne, sabır 🌸