Zehragniken Betulkosemez canım heyecanını anlıyorum ama azcık sabret çocuk daha mercimek kadar :))) neyini tahmin edelim
tazebiranne_hg04 Betulkosemez keseye göre erkek ama yanılma payı yüksek keseye göre cinsiyet tahmininde
edis22 Zehragniken 😂 hani bazilari kese seklinden tahmin edebiliyor ya ondan heralde soruyor arkadasimiz
Betulkosemez Bugun tam 10 haftalık olduk o zaman 8 hafta 3 günlüktü bende erkek hissediyorum kimileri keseye göre tahmin ediliyor o yüzden bende görüşlerinizi merak ettim 2 hafta sonra öğreniyorum inşallah :)
Ecesancak61 Bizde 12 hafta 3 günlüğüz doktor erkek tahmini yaptı ama yanılma payı olabilir daha erken dedi sadece tahmin sağlıklı olsun tabiki ikiside evlat ama eşimle erkek bebek bekliyoruz :))
Betulkosemez Ecesancak61 aynen öyle Rabbim sağlıklı hayırlı bi evlat nasip etsin cinsiyetin pek onemi yok biz anneler hep heyecandan merak ediyoruz
Ecesancak61 Betulkosemez Tabiki öyle ama herkesin bi öne çıkan isteği olabiliyor cinsiyet konusunda :))
Enizam Merhaba arkadaşlar resim yüklemeye çalışıyorum ama yükleyemedim bende cinsiyet tahmini ile ilgili fikirlerinizi almak istiyordum
ireemnuur Enizam https://imgyukle.com/ bu linke girip fotoğrafını yükle sonra linki kopyala yoruma yapıştır