Mervedez159 Arkadaslar sarj makınamı cıkardım yanlıslıkla ucuna dokundum elektrık carptı bana veya bebegıme bısey olurmu
kuzeymomsss Mervedez159 18 haftalıkken başıma geldi. Bebeğimi tam hissetmediğim için acile gitmiştim, kalp atışını dinleyip tahlil vs yapmışlardı
SamsonsMom Mervedez159 Ya beni de geçen çarptı😀 28 haftalıkken yani parmağım delindi yandı bildiğin bi noktası çok değil ama 😀 bir gün boyunca sızladı ama doktora falan gitmedim gerek görmedim
kuzeymomsss Mervedez159 prizden fişi çıkartırken çarpmıştı. Yani öyle kuvvetli değildi, ama dediğim gibi hareketlerini net hissedemediğim için her ihtimale karşı gitmiştim
SamsonsMom Mervedez159 Hareketlerinde bir sorun yok şükür ki iki üç kez de muayneye gittim ama aklıma gelmedi söylemek, basit bişey gibi görüyorum şimdi bu soru korkuttu beni gelecek randevumda sorayım bari 🤷🏻♀️