Esenkaplan Kizlar drlar sola yatın diyor ama bebeğin kafasi solumda yatınca aciyor illa sola yatmak sartmi böyle bi algı var insan tedirgin oluyor
Svvl34 Esenkaplan Esenkaplan genelde sol öneriyorlar kan akışı fazla olduğu için… ama bu sağda yatamazsın anlamına gelmez. Hem sağ hem sol yatıyorum bende. Çoğunlukla sol🙏🏻☺️
Busr21 Esenkaplan ben saga yatinca orada damar atiyor hemen beni cok rahatsiz ediyor mesela sola yatinca huzurluyum ama sola yatmaktan cok sıkıldım
Deletedmom727271 Sağ da yatabilirsiniz nasıl rahat ediyorsanız. Ben hep sağ sol değiştirip de yatıyorum 🌾
poyrazinannesi1 Hep sola yatmak da olmuyor valla. Çoğunlukla sola yatsam da illaki sağa dönüyorum. Yan yattığımız sürece sorun olmaz diye düşünüyorum.
Esenkaplan poyrazinannesi1 benimde sola yatmaktan kemiklerim agridi bebek solda bide.kafasi tedirgin oluyorum kafasi acir diye