ikincikezannelik Daha hamileliğimin başlarında hep rüyalar görür kucağımda parmak bebek olduğunu çok küçük doğduğunu görür ağlayarak uyanırdım. 1 ay önce doktorum ayrıntılı ultrasonda rahim kanalında kısalma gördü progestan ve magnezyum verdi bu hafta tekrar gittiğimde bebeğimin çok aşağıda olduğunu kanalda ciddi bi problem olmadığını söyledi.. genede çok hareket etme bi tek tuvalete kalk dedi. Şimdi düşünüyorum acaba doktorummu pimpirikli yoksa cidden korktuğum başımamı gelicek napmalıyım Başka doktora görünmelimiyim sizce ?
Deletedmom15257 ikincikezannelik başka doktora tabiki görün ve doktorun dediğini yap kalkma çok eğilip kalkma tuvalet harici yurumu