25+5 haftalık ikizlerime hamileyim. 19.haftamda serklaj oldum rahim ağzı kısalığından dolayı. Erken doğum riskimiz hala var sürekli yatıyorum özel ihtiyaç dışında kalkmıyorum. Vajinam şişmiş durumda dokununca anlaşılıyor çok hafifte acıyor nedeni ne olabilir. 3 gündürde kabızlık sorunu yaşıyorum bugun biraz zorladım kendimi, ondan da olabilir mi? Bebeklerimde normale göre bugun biraz daha fazla haraketliydiler.
Ben erken doğum olur diye çok korkuyorum. Uzun oldu biraz hakkınızı helal edin 🙏🏻