0611__ ilk gebeligimde önce normal doğum denendiği için hayli yorgun düşmüştüm ve bi süre toparlayamamıştım bunda gün verildi gittim ve bebeğime kavuştum geldim okadar guzel.ilerlerdiki hersey hiç korkma en azından neyle karsilasacani bilerek gidiyosun suni sanci veya alttan muayne falan yok herşey o gün içinde bi ameliyatla oluyor bitiyor hiç korkma sadece dikiş yerini az bisey daha geniş acıyolar o kadar geri kalam herşey mutis