kahvesever__ Cansel60 hayırlısıyla gelsin inşallah 🙏 rabbim onun günü ayarlamıştır annesi merak etme🌷
Nihanus Cansel60 son 11 ama sezaryen tarihi almıştık covid oldum mecbur erteledik negatife kadar doğurmamam lazım ilkide sezaryen anlamıyorum da sancım mı var noluyor iki yıl covid olmadık doğumdan bir hafta önce olduk malesef şimdi kafamda hep soru
SerraveAnnesii Sizinde bir şey kalmamış sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🤍🙏🏻 Benimde son 12🥲 normal doğum istiyorum bakalım ne zaman gelecek cimcime 🙈💕