Zeyfuruz Hanımlar hanımlaaar Gebeliğin 25. Haftasındayım inanılmaz pelvik ağrılarım(çatı ağrısı) var. Özellikle oturduktan ya da yattıktan sonra kalkarken yürüyemicek kadar ağrım oluyor. Başına gelen var mıdır?
Habibeyilmaztas Zeyfuruz Bende de var 24. haftadan beri. Şimdi 29dayız. Doktorum normal dedi. Bunun için egzersizler var, pilates topuyla olanları tavsiye ederim. Benimki öyle hafifledi hiç değilse. 😊
Hasret2121 33+0 bir haftadır yatarken ne dönebiliyorum ne oturduğum yerden kalkabiliyorum vajinanın kemik ağrısından çok şiddetli ve dayanılmaz
Zehraspl Zeyfuruz 38+5 im benimde oyle cok agrim oluyo yuruyemiyorum hele bide bas asagi pozisyonda ki allah canimi aliyo kalkip yururken felan
Zeyfuruz Ben birkaç haftaya geçer demenizi beklemiştim bu doğurana kadar devam mı edicek şimdi hemde artarak 😫 Rabbim kolaylık versin hepimize 🤲🏻 İkinci gebeliğim bu ilkinde hiç böyle bir ağrım olmamıştı.
Lk34_ seda00006 yok kuzum 😁ama sabah kalkınca daha siddetli oluyor gün içinde hareket edince geçiyor 33.haftamdayim doğum izninu aktarma yaptım çalışıyorum benim onlada alakalı olabilir bebeki rahat ettiremiyiz