EdizEliz Kızlar iğneden sonra en erken ne zaman öğrendiniz gebeliğini. Yaşayan tecrübe edinen var mı. Geçen bi posta denk geldim kimi 11. Gün pozitif 12 negatif demiş . Kimisi 7. Gün bile negatif demiş.
Exa33l EdizEliz bir kaç gün daha dene derim.. bende öyleydi 12. Günden sonra bi kaç gün daha yapayım dedim ve pozitife dönmüştü :)
Kkubra1 Ben 12. Gün pozitifi silik olarak gördüm kan verdim 25 di 2 günde bir tekrarladık çok şükür 25. Haftadayım