Ruveyda_baskapan Hanımlar , 14-15 haftalık gebeliklerinizde mide yanmanız oldu mu hiç ? Benim ara ara oluyor ve bazen midemden daha yukarı toplanıyor o yanma bir yumruk gibi oturuyor sanki.
Sibelblby Ruveyda_baskapan ilerledikçe hafta daha da sık oluyo ve artıyo yanması boğaza kadar benim şuan 23 haftadayım yanıyo yatırmıyo ama belki bende böyle olmustur sizde farklı olur veya başkasında bilemiyorum 🤔
Ahg Ruveyda_baskapan 12. Haftam bitti bir aydın benim de var mide yanmam normalde de reflüm vardı hamilelik arttırdı sanırım gaviskon verdi doktorum biraz rahatlatıyor
Semra120220 Ruveyda_baskapan valla ben 34+6 haftalık hamileyim aşırı derecede yanıyor şuan yapılacak şeyler ben öyle yapıyorum en azından iyi geliyor (gaviscon /salatalık /havuç /süt midem yandıkça hangisi varsa evde onu iciyorum azda olsa iyi geliyor
Birseniz Ruveyda_baskapan benim 13. Haftamda idrar yolu enfeksiyonum olmuştu aşırı kusmamda vardı mide yanması oldu geçti şuan 16 haftalığım bence geçer seninkide çünkü mide yanması bebek daha büyüdüğü zaman mide yuları çıkıyor ozaman başlıyor inşallah geçer seninkide
Ruveyda_baskapan Ahg ayın 12sinde kontrolüm var doktoruma söylicem mutlaka bişe önerir diye düşünüyorum
Ruveyda_baskapan Semra120220 benim kullanacağım bir ilacım da yok doktoruma sormadan da kullanmak istedim
Ulpnarbus Ruveyda_baskapan bende çok fazla yaşıyorum 37 haftamdayım geceleri uyuyamıyorum şurup migdemi bulandırdıgı için içemiyorum , rennie tablet kullanıyorum o biraz azaltıyor denemediği şey kalmadı olacaksa hiç bişey fayda etmiyor
Perilisa Ruveyda_baskapan çok normal bende de 8 haftadan itibaren başladı şuan en şiddetli dönemdeyim 36 hafta🤣 doğuma kadar midem yanacak gibi
Ruveyda_baskapan Birseniz 15 Gün önce Yaptırım enfeksiyon çıktı ilaç aldım , sonra yine doktorum tahlil istedi çıkmadı ama kendimden anlıyorum ağrım enfeksiyon olduğum döneme benziyor , bencede takrarlayayım
Birseniz Ruveyda_baskapan bencede canım çok dikkat etmelisin bebeğe bile geçebiliyormuş erkenden atlatırsın inşallah
Yeliz6767 Ruveyda_baskapan Ben de 28. Haftamdayım benim de çok yanıyordu ben beypazarı maden suyu içtim çok rahatlattı 3 4 gündür yanmıyor 🤗