hayallliiim öncelikle geçmiş olsun. Vakumla yapılıyor ve hiçbir şey hissetmiyorsun çünkü genel anestezi yapılıyor. Eğer genel anestezi almanıza engel yoksa. Uyandığınızda sakinleştirici de vermiş oldukları için sersem oluyorsunuz biraz ama acı vs hissedilmiyor. Eğer ağrınız olursa seruma ekliyorlar. Aynı gün taburcu ediliyorsunuz zaten. Regl kanaması gibi kanamanız olabilir birkaç gün. Ben çam sakura da olmuştum.