HZE Haftalık annecikler, durumunuz nedir? Benim karnım kocaman oldu, uzun süreli yürüyüşler yoruyor artık. Yere oturup kalkmak da inanılmaz zor. Sizler ne durumdasınız? 🤔
Burcusenkoc HZE 33+4 deyim bende çok zor artık hersey 😅 kısa mesafe yürüyüşler bile yoruyor hele karnım gerildi çok zor akşamları çok olıyor sizde de oluyor mu
CeynoO HZE gaz sancisindan oluyom bacim . Her isimi yavas yavas yapiyom . Daha hicbir hazrlk yapmadim kiyafetler yikancak temzlk yapilcak 😕
eso14 HZE hellööööö 😂😂 Valla şu an yoğurtlu ballı cevizli karışım hazırladım onu yiyorum bacaklarımı uzata uzata 😂 karnım desen kocaman oldu. Geceleri bacak ağrılarım var ve zor dönüyorum 🥺 ve şu an midem cayır cayır….
eso14 CeynoO bacımsu bende kıyafetlerin azıcığını yıkadım oturuyorum 😂 Ev desen ne zaman başlarım bilmem 😂 yalnız değilsin shshshs
HZE CeynoO offf evet gaz sancısı cok kötü. Hayatımda ilk kez bu kadar gaz var ç, sarımsak falan yemiyorum asla artmasın diye
DogaCanan HZE selammmmm canımmm ☺️ İyice ağırlaştık artık hareketler azaldı. Yatakta dönemiyorlar doğru düzgün.. karın ağrılarım bacak sırt hangi birini sayayım. Bunların hepsi geçer. Sağlıkla gelsin bebişlerimiz zamanında inşallahh😇🙏🏻
DogaCanan Yarın Covid 2. Dozumu olacağım siz kuzular Aşınızı vuruldunuz mu.? Kaçıncı haftada vuruldunuz?
eso14 DogaCanan valla bebiş ilk dozumu 16. Haftada vuruldum ben. Sonra istanbula gittim detaylı ultrason için. Baya ağır rahatsızlandım. Tetanozumu bile doktorlar bekletti düşün. 2. Dozu hala olmadım. Ne zaman olurum bilmiyorum sürekli arıyorlar beni 🤷🏻♀️
Melisagncm HZE 32+1 herşey çok zor geliyor artık hele ki yürümek temizlik yapmak yatmak ve kalkmak bile hatta uyumak bile bir kaç hafta sonrayı düşünemiyorum 😂 Allah sonumuzu hayır etsin 🙏🏻
CeynoO HZE suyu bardaktan icmek lazmms hep siseden icerdim dkkat edicem bide sakz cok cigniyodum cignemicem artk