busraeylull Sağlıklı doğan bebekler tabi ki var. Bu tür testler kesin değil sadece ihtimal olarak söylüyor bende yaptırdım olumsuz bir şey söyleselerdi Fetal Dna için de hazırlamıştım kendimi,yaptıracaktım. Evet her şey Allah’tan şüphemiz yok gelene de razıyız tabi ki ama bu tür testler zaten insanın kendini maddi ve manevi olarak hazırlaması için var. Hangimiz kucağımıza özel(downsendromlu) bir bebek alsak bir anda şaşırmayız veya ne yapacağımızı bilemeyiz bilmiyorum düşüktür o an soğuk kanlı olacak insan sayısı. Ben kolay kabullenemezdim. Bu yüzden gerekli olan her şeyi yaptıracağım, bu benim sorumluluğum dedim bu yola çıkarken. Maddi ve manevi olarak hazır olması gerekiyor insanın, yoksa olası aksi bir durumda bundan en çok bebek etkilenir zaten, hissediyorlar sonuçta.