ekimkiz Merhaba kızlar 2 günde bir test veriyorum 12.99 - 24.89 - 48.25 - 63.42 çıktı son kanı bu akşam verdim ve bugün kanamam oldu adet kadar yoğun değil ama eminde olamadım bugün az yükselmesi üzücü oldu.
Baliminannesii ekimkiz kanaman oldunda doktora kesinlikle git canım kaç haftalık ve değerlerin güzel artmış artık beta bakmana gerek yok doktora git hayırlısı olsun