Herkese merhaba hayırlı akşamlar. 41+4 günlük hamileyim. Öğlen yatışım yapıldı suni sancı takıldı bebeğin kalp atışları cok hızlı diye çıkardılar ama sonra bebeğin kalp atışlarının hep hızlı olduğunu bunun bebeğimin normali olduğunu öğrendik. Propess taktık lavaboya gittiğimde kaymıştı. Tekrar takıldı rahime uyarı verildi. Açılmam henüz yok bana dua eder misiniz? Duaniza o kadar ihtiyacım var ki…
Hamilelerin duası kabul olur derler. Sağlıkla bebeğime kavuşayım dualarınıza talibim.