12+2 haftalık gebeyim sürekli bir yerlerim ağrıyor. Geçenlerde belimin ağrısından gece kendimi acile zor attım. Boşluk ağrısı kasiklarim da ağrı oluyor sürekli doktor da ilk gebeligimden dolayı bunları daha fazla hissedersin dedi. Korkuyorum Bende ister istemez aranızda böyle olan ya da bunları yaşamış var mi