Ferhanferi Kızlar bn pazartesi dogum yaptım belden uyusturuldu basım cok agrıyo hala kahvede ıcyrm az gecıyo tekrar baslıyo varmı bnm gıbı olan
iremss Ferhanferi geçmiş olsun, bol su bol yürüyüş bol kahve başka çare yok ağrınız arttıkça ağrı kesici talep edin eve geçince de ona uygun ağrı kesici talep edin doktordan
Sude-96 Ferhanferi normal bazılarında bel ağrısı kalıyor bir süre korse ile destekleme yapabilirsiniz doktorunuz izin veriyorsa birde emzirme pozisyonuna dikkat edin o daha da çok ağrıtır
K88_ Ferhanferi kuzum geçmiş olsun ben de doğum öncesi hazırlık eğitimi almıştım 5 gün sürer demişti ebe benimde doğumum haftaya bakalım inşallah beş gün kadar uzun sürmez de🌸
Kimm47 Ferhanferi Geralgene K hanı tek fayda ediyor ama 4 saat emzirmeden gerekiyor doktor tavsiyesiyle aldım çok kullanan var