38+2 haftalık hamileyim kızlar ama su sıralar bebegımın hareketlerini az hissediyorum. Hemde çok az varla yok arası pazartesi doktor kontrolüm var ama korkuyorum hareketleri az diye bişey mi oldu acaba diye düşünmekten kendımı alamıyorum. Napcam bilmiyorum sol tarafıma falan da yatıyorum ama az hareket ediyor. Sizde yaşıyormusunuz bu haftalar böyle az hareketler.