Mihriballim gittiğiniz hastanede önemli acıbadem maslakta yaptı ablam sezeryan olmasına rağmen ordaki ebeler çok yardımcı oldular bir an elini bırakmadılar herşeyiylr ilgilendiler bize fırsat kalmadı ,bende şuan acıbadem maslaka gidiyorum daha doğum şeklim belli değil ama ben normal dığumda yapsam ordaki ebeler çok yardımcı hastanenizin ebelernden şüpheniz varsa ve tandğm biri olsun derseniz tutulabilir bence